Het begint met technology scouting,
Wie heeft ze niet aan het bureau gehad. De evangelist van weer een tech startup die de wereld gaat veranderen. Met beloftes over gouden bergen. En dat allemaal binnen 1 of 2 jaar. Leidend tot menig Proof-of-concept van 3dgeprinte luchtkastelen of een blockchain-afreken-proces bij de kassa van het bedrijfsrestaurant. Om maar niet de boot te missen: Fear of missing out dus
Niet op reageren dus. Maar dat dachten ze ook bij Kodak. En die zijn nu failliet. Niet omdat ze digitale fotografie niet begrepen. Maar omdat de impact op de business drivers niet doorzien hadden. En daar zit de crux van het verhaal. En van de aanpak van Revelating
Succes komt als je een business driver raakt
Wij plaatsen bewust de business drivers centraal. Pas al een technologie een wezenlijk doorbraak realiseert op een business driver die centraal staat in het business model, is het een relevante disruptie. En kunnen we deze samen doorontwikkelen tot een concrete toepassing. Een toepassing die ook herkend gaat worden door andere stakeholders in de organisatie
In die laatste zin staan verdekt een aantal woorden die cruciaal is voor een versnelde adoptie.
Terug naar services